Υποτιθέμενες παρελάσεις υπερηφάνειας

Παρακολουθούμε, εδώ και αρκετές μέρες, την κατάσταση που επικρατεί γύρω από τις υποτιθέμενες παρελάσεις υπερηφάνειας που πραγματοποιήθηκαν τόσο σε Αθήνα όσο και σε Θεσσαλονίκη. Παρελάσεις που συνοδεύονται και από διάφορα νομοσχέδια που περνούν από τη βουλή τόσο της Ελλάδας όσο και της Κύπρου, όπως για παράδειγμα το σύμφωνο συμβίωσης, το δικαίωμα στην τεκνοθεσία, το δικαίωμα αλλαγής στην ταυτότητα από την ηλικία των 15 χρόνων κ.α. Και διερωτόμαστε, γίνονται όλα αυτά όντως σε μια προσπάθεια αποδοχής της διαφορετικότητας ή αποτελούν απλά ένα άλλο μέσο για την προώθηση προτύπων και ιδεών που πόρρω απέχουν από τα πρότυπα κοινωνίας και οικογένειας που έχουμε γνωρίσει, σε μια προσπάθεια αποδόμησης της κοινωνίας και εξάλειψης κάθε είδους κοινωνικής συνοχής που έχει απομείνει;

Κατ’ αρχάς, είναι φανερό ότι τα άτομα που συμμετέχουν στις εν λόγω πορείες, αλλά και τα άτομα που τις υποστηρίζουν φαίνεται να μην έχουν κατανοήσει ούτε το σκοπό τους ούτε τα αποτελέσματα που επιφέρουν. Δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι τόσο η πραγματοποίηση τέτοιου είδους πορειών όσο και ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιούνται, δεν οδηγούν στην αποδοχή των ατόμων με την εν λόγω διαφορετικότητα, αλλά στην πρόκληση αντιδράσεων από την υπόλοιπη κοινωνία. Αντιδράσεις οι οποίες είναι βέβαιο ότι θα αυξηθούν και θα οξυνθούν, πράγμα που θα έχει ως τελικό αποτέλεσμα το ξέσπασμα μιας τεράστιας διαμάχης αλλά και την πλήρη περιθωριοποίηση των εν λόγω ατόμων. Θα έχουν δηλαδή ένα άκρως διαφορετικό αποτέλεσμα από το επιδιωκόμενο.

Και αυτό το συμπέρασμα είναι πέρα για πέρα η λογική κατάληξη. Πώς είναι δυνατόν να περιμένεις από κάποιον να σε αποδεχτεί, όταν στις εκδηλώσεις σου προσβάλλεις με κάθε δυνατό τρόπο τα ιερά του σύμβολα; Πώς είναι δυνατόν να σε αποδεχτεί, όταν εκφράζεσαι με το χυδαιότερο τρόπο για τις αξίες και τα ιδανικά στα οποία πιστεύει; Πώς είναι δυνατόν να περιμένεις από κάποιον να σε αποδεχτεί, όταν με τη συμπεριφορά σου δείχνεις ότι εσύ ο ίδιος δεν αποδέχεσαι τον εαυτό σου και επιδίδεσαι σε πράξεις και αμφιέσεις που αν παρατηρούνταν σε μια φυσιολογική μέρα από κάποιον που ανήκει στην «απέναντι πλευρά», θα μπορούσε να συλληφθεί για προσβολή δημοσίας αιδούς; Πώς είναι δυνατόν να έχεις την απαίτηση να γίνεις αποδεκτός, όταν εσύ ο ίδιος δείχνεις να μην αποδέχεσαι αυτά που διαφέρουν από τα δικά σου πιστεύω και τις δικές σου προτιμήσεις;

Οποιοσδήποτε μπορεί να πει ότι τα περιστατικά στα οποία αναφερόμαστε αφορούν μεμονωμένη μερίδα των συμμετεχόντων. Είναι εικόνες όμως πολύ τρανταχτές για τις οποίες δεν αντιδρά κανείς από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Είδαμε εικόνες ατόμων γυμνών, με μπογιές σε όλο τους το σώμα και λόγια γραμμένα στην πλάτη και στο στήθος τόσο αισχρά, που είτε ντρεπόμασταν στο αντίκρισμά τους, είτε γελούσαμε λες και βλέπαμε σκηνές από ταινία κωμωδίας. Είδαμε ανθρώπους να έχουν κρεμασμένα μπροστά από το γεννητικό τους όργανο, εικόνες Αγίων και σύμβολα της θρησκεία μας. Είδαμε ανθρώπους με αμφιέσεις από ταινίες όπως το Άβαταρ και ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών, να έχουν περικλείσει την Πλατεία Συντάγματος. Είδαμε ανθρώπους να φιλιούνται προκλητικά μπροστά από το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, την ώρα της διαδικασίας αλλαγής της Προεδρικής Φρουράς. Είδαμε ανθρώπους να φωτογραφίζονται προκλητικά δίπλα από τους Εύζωνες, αφού γνώριζαν πολύ καλά ότι δεν υπήρχε περίπτωση να αντιδράσουν και τους Εύζωνες να συνεχίζουν να στέκονται περήφανοι και να δέχονται τις προκλητικές αυτές ενέργειες, πιστοί στην εκτέλεση των υπηρεσιών τους. Είδαμε γυναίκα να φωνάζει και να καταπατά το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, επειδή ένας αξιωματικός, με τον καλύτερο του τρόπο, προσπάθησε να τους απωθήσει από το σημείο πραγματοποίησης της αλλαγής φρουράς. Είδαμε ανθρώπους, μια βδομάδα μετά το ξεπούλημα της Μακεδονίας, να γράφουν στην πλάτη τους πως η Μακεδονία δεν είναι ελληνική αλλά ομοφυλοφιλική. Και σαν να μην έφταναν αυτά, σε μια παρέλαση που είχε υποτίθεται να κάνει με τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, είδαμε ανθρώπους να εκφράζουν τις αθεϊστικές και αντεθνικές τους πεποιθήσεις με τον χειρότερο τρόπο.

Δεν είσαι ομοφυλόφιλος όταν παίρνεις μέρος σε παρελάσεις χωρίς ρούχα, με  αισχρά και γελοία βαψίματα σε όλο σου το σώμα, αναπαριστάνοντας το τι κάνεις στο κρεβάτι σου και βγάζοντας φωτογραφίες με τέτοια περιβολή δίπλα στον Εύζωνα για να τον γελοιοποιήσεις, επειδή ξέρεις πως δεν είναι σε θέση να αντιδράσει. Είσαι απλά ένας διεστραμμένος άνθρωπος που εκτός του ότι προσβάλλεις την ανθρώπινη ύπαρξη, προσβάλλεις και τους ομοφυλόφιλους που σέβονται τόσο τον εαυτό τους, όσο και τους γύρω τους και συμμετέχουν ενεργά στην κοινωνία. Δεν είσαι άθεος με το να προσβάλλεις σε κάθε ευκαιρία τα ιερά σύμβολα της δικής μας θρησκείας και να εκφράζεις τις απόψεις σου με τον πλέον χυδαίο τρόπο. Είσαι απλά ένας μισαλλόδοξος άνθρωπος που δράττεσαι την ευκαιρία να προσβάλεις την πίστη μας, τις αρχές και αξίες μας προσπαθώντας να δώσεις κάποιο νόημα στην άχαρη σου ζωή.

Για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα, δεν έχουν ευθύνη μόνο οι διοργανωτές και οι συμμετέχοντες. Μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχει η πολιτεία και κυρίως η κυβέρνηση με τη συμπεριφορά της. Το να προσπαθείς να καταλύσεις θεσμούς όπως η οικογένεια, αξίες και ιδανικά με τα οποία μεγάλωσαν, έζησαν και πορεύθηκαν γενεές και γενεές σε καθιστά ανίκανο και επικίνδυνο για τη χώρα που υπηρετείς και το λαό της. Εκτός των νομοθετημάτων που έχουν περάσει από τη Βουλή των Ελλήνων, που σε καμιά περίπτωση δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα του ελληνισμού, είδαμε και τα χρώματα της σημαίας των ΛΟΑΤ πάνω στο κτίριο της βουλής. Να στέκεται περήφανος ο εύζωνας εν ώρα υπηρεσίας με φόντο την εν λόγω σημαία.

Γιατί ένα μήνα πριν, στην επέτειο Γενοκτονίας του Ποντιακού ελληνισμού, ούτε λόγος δεν έγινε για τοποθέτηση της σημαίας του Πόντου στο κτίριο της Βουλής; Γιατί όσα συλλαλητήρια έγιναν για το πρόβλημα των Σκοπίων και το ξεπούλημα του ονόματος της Μακεδονίας, βαφτίστηκαν ως φασιστικά από την ίδια την κυβέρνηση και τους εκπροσώπους της, καταπολεμήθηκαν και μειώθηκαν από τα μέσα μαζικού εξευτελισμού και η ομόφωνη γνώμη του λαού μπήκε από το ένα αφτί και να βγήκε κατευθείαν από το άλλο; Όλος αυτός ο κόσμος που παρευρέθηκε στο συλλαλητήριο, δεν σημαίνει τίποτα για τον κ Τσίπρα και την παρέα του. Ο κόσμος όμως που παρευρέθηκε στην υποτιθέμενη παρέλαση υπερηφάνειας, θεωρείται κάτι σημαντικό για την εξέλιξη της κοινωνίας. Με τον τρόπο σας και με τις πράξεις σας, αυτό που δείχνετε είναι ότι εσείς οι ίδιοι δεν αποδέχεστε ένα τεράστιο κομμάτι του λαού που εξέφρασε ομόφωνα την άποψή του. Δεν αποδέχεστε αυτούς που θεωρείτε ότι δεν αποδέχονται δήθεν τη «διαφορετικότητα». Δεν μπορείτε να κατανοήσετε ότι την ομοφοβία και τη μη ύπαρξη κοινωνικής αποδοχής, την καλλιεργείτε εσείς οι ίδιοι διαδίδοντας την και προσβάλλοντας τις αρχές και αξίες που ασπάζονται όσοι δεν συμφωνούν με αυτά που προσπαθείτε να πλασάρετε. Να πορευθείτε περήφανοι στις εν λόγω πορείες μπορείτε, να συμμετέχετε το ίδιο περήφανα και σε πορείες και εκδηλώσεις που αφορούν εθνικές επετείους δεν μπορείτε; Αντιθέτως, είτε τις περιφρονείτε και τις καταπολεμάτε, είτε δεν δείχνετε τον απαραίτητο σεβασμό, δένοντας τα άλυτα κορδόνια σας μπροστά από το Στρατιωτικό Άγημα, χαζεύοντας ανέμελα το τοπίο την ώρα της ανάκρουσης του Εθνικού Ύμνου της πατρίδας μας, και υπογράφοντας προδοτικές συμφωνίες για εθνικά ζητήματα, αψηφώντας τη γνώμη του ελληνικού λαού.

Εμείς από την πλευρά μας θέλουμε να δηλώσουμε ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να ξεφύγουμε από τις αρχές, τις αξίες και τα πρότυπα κοινωνίας και οικογένειας με τα οποία μεγαλώσαμε για καμιά παρέλαση υποτιθέμενης αποδοχής της διαφορετικότητας. Είμαστε και θα παραμείνουμε πιστοί στις αρχές και αξίες του ελληνισμού, του χριστιανισμού και της παραδοσιακής οικογένειας και κοινωνίας. Είμαστε περήφανοι για τις αξίες μας και θα σταθούμε εμπόδιο σε όσους προσπαθούν με δόλιο τρόπο να τις καταπολεμήσουν. Θέλουμε να επισημάνουμε ξανά ότι όποιος και να είναι ο σκοπός τέτοιου είδους συγκεντρώσεων, δημιουργούν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Δημιουργούν αντιδράσεις που θα αποβούν μοιραίες στην εξέλιξη της κοινωνίας και προσβάλλουν με τον χειρότερο τρόπο τα πιστεύω και τις αξίες μας. Η ελευθερία του καθενός ξεκινά εκεί που σταματά η ελευθερία του άλλου. Ο καθένας επομένως είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του, χωρίς όμως να επιβαρύνει με τις πράξεις και τη συμπεριφορά του τους γύρω του. Αποδεχτείτε λοιπόν πρώτα εσείς τον εαυτό σας, σεβαστείτε την κοινωνία στην οποία ζείτε και τότε ξαναζητήστε την κοινωνική αποδοχή που επικαλείστε, χωρίς επιδείξεις και προσβολές όσων δεν σας εκφράζουν.

Γραφείο Τύπου
Π.Ε.Ο.Φ Θεσσαλονίκης

Μοιράσου το:

ΣΧΕΤΙΚΑ

Η 1η Οκτωβρίου 1960 καθιερώθηκε ως ημέρα ανακήρυξης της «ανεξαρτησίας» της Κύπρου από τους Βρετανούς.

Τα τρία παλληκάρια, που πάνω από όλα έβαλαν τον πόθο τους για Λευτεριά και Ένωση